Monday 6 September 2010

Edinburgh Fringe Festival 2010 - Siri 2

Orang lain sibuk nak beraya, aku pulak sibuk citer kisah Fringe Festival. Hahaha... Mood nak raya takde lah tahun ni. Hehehehe.... Ok kita sambung citer pasal festival yang baru saja berakhir minggu lepas.

dalam entri pasal festival yang siri 1, aku ada janji nak buat entri pasal perempuan rambut pink ni.... sensasi lagi hangat perempuan rambut pink ni... nak tau?? jom tengok gambar selanjutnya....


inilah dia perempuan rambut pink tu... gambar dari jarak dekat..... perempuan ni dah masuk dalam guinness world book record..... dia perempuan paling banyak bertindik di dunia.... ni link nya.... http://www.guinnessworldrecords.com/records/human_body/extreme_bodies/most_pierced_woman.aspx
satu badan abis dia tindik.. seram sejuk aku tengok muka dia... abang dan baby lagi ler... terdiam nengok... rasanya terdiam takut kot... hahahaha....
bila dah sampai sini, bos pun hasut aku ambik gambar dengan dia ni.... bos ckp bila lagi... aku pun bab posing ni pantang di pelawa... letak duit kat kotak dia, terus dia cakap: 'come here my darling'.... hahahaha....
lepas tu dia cakap lagi, 'one more...' hahaha... bos pun apa lagi terus click... click.. click... hahahaha.... lepas tu bos tunjuk aku gambar yang dia cakap one more... rupanya dia jelirkan lidah dia... hahahaha... dalam mulut pun dia tindik... hahahha... mcmana lah ek nak mandi, makan dan sebagainya... gerun aku fikirkan... hahahahha....

No comments: