Monday 20 September 2010

mencari birthday present

Orang lain sibuk berhari raya hujung minggu lepas (raya kedua dan raya ketiga). Aku dan bos pulak, sibuk bertugas dan bertukar tangan menjaga abang dan baby. Sambil tu sempat juga buat perancangan birthday party untuk abang. Dari tema, decoration, kek, kad, lilin sampailah ke hadiah, panjang list yang abang minta. Hahahahaha... Kalau ikutkan, mau penuh satu rumah hadiah birthday yang dia minta. Abang pula dah pandai nak surprise, yang mana masa nak beli hadiah dia tak nak ikut. Dia minta aku dan bos buat surprise party untuk dia. Hahahaha..... Macam2 abang.
So permintaan abang untuk buat surprise party tu pun kami turutkan lah. Balik saja dari sekolah, bos yang ambik abang. Bos cerita kat aku, jumpa saja bos, abang dah tanya, dah siap surprise party dia?? Hahahaha... Kelakar aku dengar. Kalau ikutkan dah tak surprise ler kan, sebab dia dah tau yang party sedang menunggu dia kat rumah. Hahahaha... Aku dan bos pun layankan lah.
Gambar party tak sempat upload tapi gambar mencari hadiah sempat upload (kes malas sebab gambar party dalam kamera, tapi gambar cari hadiah dalam phone - senang nak upload). Hahaha... Ok kita tengok gambar cari hadiah aje ler ye.
antara birthday wishlist yang abang senaraikan... hahahahah......


aku pergi dengan baby saja masa nak cari hadiah abang ni.... dah katanya surprise... mana boleh dia ikut..... sambil cari hadiah abang, sudah semestinya hadiah baby kena ada juga.... kek kena beli dua, kad kena ada dua dan hadiah pun kena ada dua.... hahahahahha... padahal birthday abang dia.... sampaikan aku dan bos confuse, ni nak celebrate birthday sapa ni... hahahha... tapi queen tetap jadi queen kan... mana boleh orang dapat dia tak dapat... hahahaha....

akhirnya, selesai sudah party abang.... baby happy dan yang penting abang pun happy dapat apa yang dia nak (tapi tak semua sebab kalau semua dapat, pokai aku dan bos)... hahahaha.... apa2 pun, daddy dan mummy doakan abang sentiasa sihat, cergas dan menjadi anak yang soleh, semoga terpelihara hidup di dunia dan juga di akhirat kelak.... amin.....

No comments: