Monday 19 April 2010

Cuba Teka

Entri teka teki ni. Tapi takde hadiah sebab aku bagi jawapan kat bawah tu dan tak lama lagi dah nak dekat 4747. Pokai aku kalau bagi dua2 hadiah. Hahahaha..... Eh sebelum buat teka teki ni, so sesiapa yang pembaca bertuah bernombor 4747, seperti biasa ok, print screen 4747, email kat aku. Nanti hadiah akan muncul di depan rumah anda. Hahahahaha...

Ok berbalik pada teka teki. Cuba tengok gambar dua2 kat bawah ini. Apakah perbezaan yang jelas dan tak jelas. Hahahahaha..... Teka yer.... Hahahaha....



.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

Jawapan feveret yang aku nak ialah: bunga daffodil tu..... akhirnya aku beli juga dan letak dalam pasu di rumah..... yang gambar atas sebelum ia kembang, yang gambar bawah sesudah ia mekar berkembang...... (selain screen kat monitor tu yang berbeza.......)

No comments: