Tuesday 27 April 2010

Edinburgh's Tram

Ok hari ni aku nak citer sikit pasal Edinburgh. Iyelah kan, asyik2 citer pasal baby, abang, aku dan bos. Kang naik bosan pulak.
Nak citer sikit pasal pembinaan laluan tram kat Edinburgh yang sedang rancak ni. Tram ni akan menghubungkan Edinburgh Airport, City Centre sampailah ke Leith Walk kalau aku tak silap. So lepas ni kalau ada sesiapa nak datang Edinburgh, boleh lah naik tram ni. Tapi tram ni akan siap pada 2011. So secara rasminya tidak sempatlah aku nak merasa naik tram ni. Nak merasa naik sekarang boleh sebab tram nya dah ada, tapi nak merasa naik sambil ia berfungsi tidak sempat kot. Hahahahaha.....


inilah tram yang aku maksudkan tu.... laluan nya tak siap pun lagi, tapi tram nya dah ada.....


ramai juga yang merungut sekarang ni sebab pembinaan laluan tram ini telah menyebabkan kesesakan di bandar Edinburgh ni.... laluan bas semua telah dipinda dan ditukar disebabkan pembinaan tram ni.... dan banyak jalan ditutup.... huhuhuhu......

2 comments:

anis said...

akak x tahu pun ada tram kat situ... apalagi, suruh ajelah org lalu lalang tu tolong snapkan - kak faten-

a.n.d.a.k said...

a'ah ada kak....