Friday 2 April 2010

Makan Tengahari Antarabangsa

Cerita yang sudah sangat basi. Hahahaha.... Bila ye? Aku pun dah lupa. Oh ya, hari Khamis minggu lepas. Woman Club yang agaknya dah naik jemu tengok muka aku hampir setiap minggu, telah mengadakan International Lunch (Makan Tengahari Antarabangsa). Hahahaha.... Ni dah yang ke sekian kalinya aku pergi. Tapi best pergi aktiviti2 macam ni. Pelbagai jenis makanan sedunia kita dapat tahu. Ada yang boleh dirasa, dihidu dan juga yang hanya mampu dilihat sahaja. Ialah, dah tak boleh makan, tengok aje ler. Hahahaha.... Aku juga menyediakan juadah bertema Malaysia juga. Sebelum2 ni aku pernah bawa cekodok, pisang goreng, nasi goreng, bihun goreng. Kali ni aku bawa mee goreng pula. Tengok ajelah gambar2 yang dirakam oleh member se-club aku, Pin. Kamera ku bateri habis lah pulak time2 aku bersemangat nak posing ni. Hahahaha.... Jeles sungguh kameraku dengan ku. Hahahaha....

kesian baby tersepit diantara dua darjat..... hahahaha....

posing lagi i.....

posing lagi.....

ok, makanan pulak posing....

baby tengah khusyuk makan... baby ni bab makan dia khusyuk... hahahaha....


inilah mee goreng ku.... hahahaha......


macam2 jenis salad ada.....

sibuk juga nak posing dengan makanan..... nasib baik lah tak jatuh makanan orang... hahahha....

inilah penyelamat kamera aku yang kehabisan bateri... hahahaha.... tq pin... luv u.....


posing lagi......

pelbagai jenis makanan ada......

1 comment:

angiekong said...

:) Lai pin love this!!