Tuesday 20 April 2010

Sesi Mengemas

Puaslah aku mengemas baju baby ni. Tapi tahan beberapa jam aje. Lepas tu bersepah semula terutama lepas baby nak pilih baju dia. Letih dibuatnya. Tapi disebabkan aku tak nak sakit hati setiap kali nak cari baju dia, so terpaksalah aku kemas selalu. Tengok ajelah betapa bersepahnya baju anak perempuan aku sorang ni.


saja je aku campak depan bos baju2 ni..... sambil2 tu dia pun boleh tolong aku lipatkan.... hahahahaha.......

seperti biasa, budak berdua ni bukannya akan menolong...... tapi akan mengamatkan lagi keadaan.... tengoklah, kita sibuk mengemas, dia sibuk main dan mengacau.........
terjumpa pulah costume pumpkin dalam bekas baju baby ni..... dua2 siap berebut nak pakai..... kalau tak jumpa, sorang pun tak ingin nak sentuh.... macam2 ragam budak2 ni..... haiiiiiiii........

No comments: