Friday 25 June 2010

Abang . Baby .

Kita mulakan hari cergas ini dengan menatap wajah dua insan yang paling aku sayang. Dah lama anak2 mummy tak muncul dalam blog ini. Semenjak dua menjak ini, aku gila memakaikan budak2 ni baju yang sama. Macam orang yang ada anak kembar. Agaknya teringin nak anak kembar kot aku ni. Hahahahaha... Ingat lagi masa mengandungkan abang. Dalam 4 bulan pertama, doktor siap cakap yang kemungkinan akan dapat kembar sebab perut besar sangat. Bukan main terkejut bos dan aku waktu tu. Tapi jangkaan doktor silap. Rupanya aku yang mengembang besar sangat. Bukan ada dua baby dalam perut. Hahahaha.... Suspen aje waktu tu.


comotnya anak2 mummy baru bangun dari tidur....
eh baby ada perkembangan terkini..... nanti aku citer kat entri lain.... perkembangan positif yang sungguh menjimatkan.... hahahahha.... aku dan bos cukup gumbira bab ni.... nanti ek lain entri aku cerita... hahahaha....

No comments: