Wednesday 30 June 2010

Baby collection

Rajin lah pulak aku nak buat entri. Ok kali ni kita citer pasal baby pula. Dalam entri yang lepas, aku ada cakap yang baby ada pencapaian yang membanggakan. Pencapaian tersebut ialah.... jeng jeng jeng jeng........ Baby dah stop pakai diapers. Yahooo.... Orang yang paling gembira ialah bos. Sebab dah tak payah beli diapers. Jimat jimat. Hahahahaha..... Tetapi orang yang paling merungut ialah, bos juga. Sebab tiap kali nak ke tandas, baby mesti nak pergi dengan bos. Tak nak dengan orang lain. Penat lah bos. Hahahahaha....
Eh entri ni sebenarnya nak cerita pasal koleksi barang2 baby ni. Mula2 dulu aku belikan baby ni patung. Then kemudian, bos belikan baju dan stokin. Lepas tu, aku belikan raga tempat tidur baby ni. Lepas tu, bos pulak belikan walker dan katil baby ni. Hahahahaha..... So, sudah lengkaplah barang2 koleksi untuk baby doll baby ni. Dah macam baby betul pulak gayanya. Lengkap semua barang keperluan. Hahahaha... Ok kita tengok baby melayan kerenah baby doll dia.


alah rajinnya dia tidurkan baby doll nya... hahahahaha.....


bermain dalam walker bersama baby dollnya... hahahaha....
p/s: ketika entri ini ditulis, baby doll sudah memejam kan mata. tak nak buka2 mata dia dan tak nak nangis serta ketawa. abang siap cakap, baby doll dah die. hahahahaha... aku pun mula2 cuak juga. rupanya bateri baby doll ni dah kong kalikongggg... hahahahaha.....

No comments: