Wednesday 2 June 2010

Chicken cottage lagi

Ok cerita pasal makan lagi. Sori ler aku nyer entri ni. Tak mengikut hari. Kejap kejadian hari sabtu, kejap kejadian ari ahad. Hahahaha.... Kalau nak tahu, aku buat entri sekali gus. Semua aku auto publish kan. Paling banyak 2 entri sehari. Paling sikit takde entri sehari. Hahahahaha.... Semuanya bergantung pada kebusy-an dan kelapangan aku.
Eh nak cerita pasal makan sebenarnya ni. Ari Sabtu lepas, sebelum attend KUMON ceremony abang, kita orang gi makan dulu. Makan apa lagi kalau bukan chicken cottage (ala2 KFC). Sebabnya venue ceremony abang ni dekat city centre. Sangat dekat dengan restoran chicken cottage ni. Tu yang singgah makan dulu. Kebetulan, sebelum ke ceremony abang ni, kita orang singgah kedai cina. Siap beli sos cili lagi. Dan bos siap suruh bawa sos cili ke restoran ni. Barulah sedap sikit makan ayam dengan sos cili ni. Pelik sungguh aku orang sini makan ayam macam tu aje. Takde sos cili. Yang ada ketchup aje. Tak pedas langsung.

abang memerhati dari jauh bos tengah order makanan..... dia perhati ada budak lelaki kacau baby dan bos masa nak order makanan........
baby sampai minta dokong takutkan budak lelaki baju merah tu... ganas sungguh budak tu... hahahahahaha....... berani kau usik anak dara aku yer.... aku seligi baru tau..... hahahaha.....
ini dia sos cili dalam beg aku yang telah dikidnap masuk ke restoran ayam ni... hahahahha.....

dah makan baru ambik gambar.... nasib baik separuh jalan.... kalau tak tinggal tulang aje..... jemput makan ya....

No comments: