Wednesday 2 June 2010

Thank you Bos

Hujung minggu lepas, aku bertugas hari Ahad dari pagi sampailah ke petang. Letihnya ya amat. Then bos ambik aku balik kerja dengan abang dan baby. Dalam kereta bos tanya nak makan apa ya. Aku tanya dia, tak masak ke? Dia jawab tak. Betapa sedihnya hati aku dengar. Ialah, dah penat2 kerja, balik nak kena masak pulak. Aku pun diamkan aje lah.
Sampai aje kat rumah, aku terus mandi. Then selesai mandi, masuk dapur tiba2 ternampak makanan. Rupanya dia dah siap masak. Hahahahaha...... Hati yang sedih terus bertukar gumbira. Hahahahaha.... Ok kita tengok apa bos masak hari Ahad lepas.

sambal belacan minggu lepas..... ni bos buat juga, tapi minggu lepas punya... simpan dalam fridge.... masih sedap lagi... hahahaha....

ayam masak merah....... ni lauk dia ler.... aku tak makan pun sebab ada lauk special dia masak untuk aku....

ini baru lauk aku.... special!!!! ikan salmon asam pedas..... sedapnya.....

sayur goreng campur kegemaran baby.....

ayam goreng untuk abang dan baby......

dan yang paling special ialah ulam pegaga, timun dan lemon..... nikmatnya makan hari tu.... hilang penat bekerja.... ulam pegaga ni aku jumpa kat kedai cina..... nak terlompat kegembiraan aku jumpa ulam pegaga ni..... my febereeeettttttt..... hahahahhaa.... jemput makan ya semua.....

No comments: