Tuesday 4 May 2010

Kembali lega

Tingginya lalang kat blog aku ni. Bersepah2 sawang kat blog ni. Hahahahaha.... Dah 3 hari aku tak sempat nak buat apa2 entri pun. Banyak betul perkara yang berlaku sehingga memaksa aku jadi wonder woman kejap selama 3 hari lepas. Hahahahaa.... Antara perkara yang berlaku:


queen in the house demam.... tapi alhamdulillah kali ni antibodi dia kuat sikit... demam kejap dalam sehari setengah dah baik.... syukur alhamdulillah.....

bos ku mengalami sakit pinggang yang teruk sehingga sukar berjalan dan perlu dilayan seperti Raja!!!!! hahahahaha.....

so akibat perkara2 di atas, aku pun berubah wajah menjadi bee.... the very busy beeeeeee...... hahhahahaha..... segala benda aku yang kena settlekan dan ditambah pula dengan kena bertugas, melayan kerenah Queen dan yang paling sibuk melayan kerenah Raja... hahahaha.... nasib baiklah hari ni aku tak bertugas.... so bolehlah buat apa yang patut..... queen pun dah sihat.... bos pun dah boleh berjalan..... syukur, alhamdulillah..... lepas ni berduyun2 lah entri yer... hahahaha......

No comments: