Monday 10 May 2010

Swan Feeding


geram2 aku tengok swan ni.... ada yang putih melepak.... dah tu banyak pulak... tak pernah aku pergi mana2 tasik kat UK ni bukan main banyak swan nya...... hari minggu lepas, aku ke carboot sale kat luar dari edinburgh.... lepas puas bershopping, then pergi tasik kat tempat situ... punyalah banyak swan... kasi dia makan... then lepas tu main kat park tu.... best tempat ni.... nasib baiklah ada member yang sudi menunjuk arah... kalau tak, tak reti nak ke tempat ni... terutama car boot sale nya yang sungguh lah besar dan banyak serta murah harganya dari kat edinburgh..... tq member ku itu..... baik hati mu....



masing2 dok bagi swan makan..... seriau aje aku tengok sebab takde railing kat tasik tu.... takut aje aku terjatuh ke.... nauzubillah..... huhuhuhuhu....... ada lagi gambar gi tasik ni... nanti ya kat entri seterusnya.... kalau semua satu entri, takde modal lah aku nak buat entri lepas ni... hahahaha.....

No comments: