Tuesday 26 January 2010

abang oh abang...

Hari tu aku ada buat entri ni. Cerita mengenai abang bawa balik barney bear dari sekolah. Sepanjang barney bear ni ada kat rumah, aku rakam lah segala perkembangan abang dan barney bear ini. Tengoklah abang punya sayang dekat barney bear sampai takut kena makan dek tikus. Sampaikan tidur pun dia peluk barney bear nyer. Yang beg nya siap suruh letak atas kepala dia. Mulanya aku tak bagi, tapi abang sampai nangis suruh letak atas kepala. Dia kata takut beg tu kena makan dek tikus. Kah kah kah..... Aku pun layankan aje lah. Letak aje beg tu atas kepala dia, terus terlelap dia. Abang oh abang!!!!! Nanti aku cerita lagi pasal abang dengan barney bear ni. Tengoklah gambar yang sempat aku tangkap.

Bukan main abang peluk si barney bear ni...

Segala bear yang lain abis tak laku.... Siap kena campak ke bawah lagi... Kah kah kah...

Tengok lah, baru lena nak tidur bila beg dah dok terletak atas kepala...

No comments: