Wednesday 20 January 2010

kaji sikat rambut anda setiap hari...

AMARAN: JANGAN BACA ENTRI INI JIKA ANDA SEDANG MAKAN ATAU MINUM KERANA ENTRI INI SANGATLAHHHHHHHH KOTOR!!!!!!!
Ni nak cerita, pasal sikat. Hujung minggu lepas, bos telah memberi aku satu teladan berkaitan sikat. Senyap2 dia duduk dalam bilik sorang2. Aku pikirkan dia buat apa, rupanya dia dok bersihkan sikat. Habis sikat satu rumah dia bersihkan. Selama ni aku pakai je sikat dan tak pernah perhatikan. Rasa2 dah penuh rambut kat sikat tu, aku akan buang. Then beli yang baru. Agaknya bos asyik tengok aku buang beli, buang beli (taukeh balak pun bankrap), tu yang dia bersihkan.
Inilah hasilnya. YUK 1000X!!!!! Pastikan sikat anda jangan jadi sebegini rupa. KOTOR!!! Lepas ni aku akan pastikan setiap hari aku akan basuh sikat2 ku. Kalau lah ada kutu, agaknya dah beranak-pinak dah kat dalam sikat tu. Kah kah kah...... Selalunya benda yg remeh-temeh tu lah kita kurang perasan. Tapi AWAS, bos aku ni jenis yang remeh temeh tu yang dia sangat perasan. Kah kah kah kah..........


entah apa2 aja lah yg melekat kat sikat tu... yuk2!!!!!

No comments: