Thursday 28 January 2010

baby hair dryer

Nak cerita sikit pasal kegeraman aku semalam. Begini cerita nya. Semalam aku ikut bos gi beli barang dapur. Selalunya aku beli kat kedai bawah rumah aje. Tapi disebabkan bos nak cari barang dia, tu yang dia ajak sekali beli kat tempat yang dia nak pergi.
Ok sambung cerita geram. Aku ni dah lama minta bos belikan hair dryer. Rasanya sejak tahun lepas lagi. Macam2 bos bagi alasan. Tak perlu lah, pakai tudung lah, tak payah cantik2 lah. Macam2 alasan bos bagi. Tapi nak dijadikan cerita, semalam baby ternampak set hair dryer. Then baby pegang dan minta dibelikan. Bos dengan selamba terus cakap, 'ok'. Eeeeeeeeee geram aje aku dengar. Aku ni bertahun minta, tak dapat2. Baby pegang, minta, terus dapat. Aku tengok juga hair dryer yang baby minta. Harga dia lebih kurang aje dengan hair dryer yang aku minta. Huhuhuhuhu.....
Ni lah set hair dryer yang baby minta. Aku fikirkan boleh share (sebab harga sama dengan yang real punya).... Tapi, tak boleh.... Angin dia keluar kus kus aje.... Setahun sembur tak kering2 rambut aku.... Kah kah kah kah.......
kah kah kah..... bos kena jadi mangsa nak di dryer kan hair nya.... hahahaha......
Semalam baby minta apa pun dapat.... kah kah kah kah.... Baby dah jadi macam abangnya. Pantang jumpa ride ni, mesti nak naik..... Tapi baby ok sikit.... Dapat naik sekali dah cukup... Abang tak, kalau semua yang dia nampak, dia akan mintak naik..... hahahhahha....

No comments: