Tuesday 23 February 2010

Anak dara masuk dapur

Dulu lain sekarang lain. Hahahaha... Dulu masa anak2 aku kecik2, aku sorang2 kat dapur memasak. Ni sekarang anak2 dah besar (tak besar mana pun), aku tak sunyi lagi kat dapur. Sebabnya tiap kali aku ke dapur, akan ada saja yang menyibuk mengacau aku kat dapur. Nak spoon lah, nak fork lah, nak knifelah, nak bowl lah, nak macam2 budak2 ni. Hahahhahahaha...... Kadang kala kalau aku tak nak dia orang kacau aku, aku akan bagi kerja kat dia orang. Walau pun pada hakikatnya, aku juga yang kena kemaskan apa yang dia orang sepahkan kemudiannya. Hahahahaha....

tengoklah anak dara aku mengacau aku di dapur...... aku bagi knife dan roti kosong..... apa lagi, dia pun sibuk lah memotong roti2 tu.....


sambil memotong, sambil membebel.... hahaaha....

then, last2 apa yang dia potong, dia ngap.... lepas tu kata, yummy... hahahahaha.... tu pasal lah kabinet kat dapur aku ni, aku kena lap pakai dettol wet tissue...... budak2 ni bukan tau kotor ke bersih ke...... main ngap aje.... alahai baby......

No comments: