Wednesday 3 February 2010

sejak akhir2 ini.....

Al kisahnya, sejak akhir2 ni, bos punya selera sungguh kebaratan. Hari2 tanya aku, dah beli ke profiteroles. Aku pulak tak berapa sihat sehari dua lepas. So tak sempat ler nak pergi beli. Tapi semalam aku pergi juga beli lepas ambik abang balik sekolah. Pelik aku, ntah apa yang sedapnya bendalah ni. Rasanya kalau makan banyak2 sangat lah muak. Ok, layan ajelah ye gambar profiteroles ni. Bagi ibu2 yang mengandung, jgn tenung lama2. Nanti mengidam pulak. Hehehehe....



cekodok omputih.... hahahaha.... cekodok kita lagi sedap.....


ginilah rupanya semasa di hidangkan.... bos aku ni cerewet sikit.... bab nak tabur sauce coklat tu pun katanya, kena ada cara.... kena rata dan kena nampak menyelerakan... hahahaha... anak dan bapak sama aje.... macam2 perangai... hahahaha....

No comments: