Thursday 25 February 2010

Kertas dan baby

Cerita pasal baby lagi. Hahahaha.... Ialah, abang kan sekolah. Sehari adalah dalam berapa jam aje dengan abang. Selebihnya abang tidur dan sekolah. Kalau baby ni, 24 jam dengan dia. Makin besar anak2, makin kurang pulak aku spend masa dengan dia orang. Bos lagi ler, berapa jam aje lah dia dengan anak2. Tu sebab aku tengok kalau bos kat rumah, tak pernah dia tak layan anak2. Kadang2 layan anak, sampai aku dia tak layan. Hahahahaha......


Eh aku nak citer pasal baby dan kertas. Hahahaha... Melalut pulak. Ok gini citernya, baby ni bukan sahaja suka main dengan gunting, tapi dengan kertas dah juga pen. Pantang nampak alat tulis lah, mesti habis dia kerjakan. Ok kita tengok, apa dia buat tu.....


senyap2 dia ambik kertas sticky post yang warna kuning tu dan sticky tape..... kemudian dia koyak satu persatu......


dan dia tampal di tingkap..... dan tulis ala2 macam cikgu mengajar di sekolah... hahahahaha....


hah!!! baru dia perasan aku ambik gambar dia... hahahahahaha......

No comments: