Friday 5 February 2010

Baby and her confident

Nak puji sikit baby ni. Kalau aku tak puji, sapa lagi kan. Mak nya lah yang kena selalu puji. Hahahaha.... Begini ceritanya. Kalau dulu bila aku bawa baby pergi play group, dia akan melekat aje kat kaki aku. Tak nak berengang. Nak kena suruh pergi main, barulah dia bergerak main. Itu pun aku kena duduk kat sebelah dia. Tapi sejak kebelakangan ini, dia sudah semakin confident. Sampaikan siap main dengan kawan2 yang ada dekat situ. Ada sekali tu, aku terperasan yang dia siap bersembang dengan kawan2 dan siap terangkat-angkat tangan dia. Agaknya entah apalah yang dia bercerita dengan budak kat situ. Dan lagi satu, entah paham ke tidak budak yang dia sembang dengan tu. Kah kah kah kah.......

semenjak baby dah confident ni, makinlah rancak aku bermesyuarat dengan mak bapak yang lain... hahahaha.... dah boleh biarkan baby main sendiri.... bertambahlah gossip2 yang boleh aku sembang.... hahahahha......

teropong apa tu?


activity favourite baby, painting........

No comments: