Friday 5 February 2010

Tiba2 feeling macam ada kat Malaysia...

Semalam aku bawa baby pergi play group kat masjid belakang rumah. Tengah layan baby main, tiba2 je aku rasa macam aku berada Malaysia. Nak tahu kenapa? Sebabnya, tiba2 lagu kumpulan Raihan berkumandang. Macam tak percaya aje aku. Sambil borak2 dgn emak2 kat situ, tiba2 dia orang mainkan lagu Raihan. Tajuk lagunya aku lupa pulak. Tapi mula2 macam ini, "di mulakan dengan Bismillah, disudahi dengan Alhamdulillah". Lepas tu aku apa lagi, terus promote kumpulan Raihan dekat yang lain. Aku rasa bangga juga lah, sebab bangsa asing suka lagu Raihan dan mainkan lagu tu, walaupun dalam Bahasa Melayu. Hampir dekat semua orang aku cakap yang lagu tu dalam bahasa melayu. Bangga aku kejap dengan bahasa ku. Hahahaha......





ni dalam bawah main hall masjid.... kat sini lah dia orang buat playgroup tu...... dan kat sini lah lagu raihan dimainkan.....
p/s: wah wah aku ni.... mentang2 foto dan boleh upload, banyak pulak entri hari ni... hahahaha... layan aje lah ya....

No comments: