Friday 26 February 2010

Lunch organised by Women Club

Rasanya dah berkurun event ni dibuat. Tak ingat dah aku bila. Hahahaha.... Event ni setiap tahun sekali akan di buat. Tahun2 yang lepas aku dijemput, tapi sebab baby masa tu kecik lagi dan masih menyusu, so aku tak pergi lah. Tahun ni, aku tak lepaskan peluang. Baby dan besar, so aku cakap dengan bos, boleh tak dia jaga baby. Bos pun alright, aku pun apa lagi, ambil lah peluang pergi. Hahahaha.....
Event ni adalah event lunch bagi semua volunteer dan mereka2 yang dijemput oleh women club. Venue dia dekat Playfair Library di Old College. Cantik sungguh tempat ni. Gah sekali. Makanan pula, memang khas untuk tekak omputih. Aku cari juga sambal belacan ke, petai ke, ulam ke, tapi hampeh takde. Hahahahaha..... Tengok aje lah gambar yang sempat aku rakam.



Aku dan Pin....... Pin ni orang Malaysia juga.....

cantik nya library ni......

orang makan, aku posing... ialah sebab sambal belacan takdak... kalau ada, mana sempat aku nak posing... hahahahaha.....

posing lagi.....

aku ala2 queen turun tangga... hahahahaha.....

lagi posing.....

No comments: