Sunday 28 February 2010

Hari makanan TIDAK sihat sedunia

Bila ya hari kami makan makanan tak sihat ni. Lupa pulak aku. Adalah satu hari tu, bos cakap yang jajan anak2 dah habis. Dia pun suruh lah aku beli. Dia siap cakap beli ais krim, coklat kek, air jus anak dan macam2 lagi lah. Aku pun belilah. Balik aje rumah, tak sempat aku simpan barang2 tu, baby dah menjerit minta nak makan semua yang aku beli. Seperti biasa, apabila 'queen of the house' dah minta sambil menjerit, semua hulubalang dan dayang kat rumah ni kenalah menurut perintah. Hahahahaha.....
Mula2, makan ais krim. Habis ais krim, makan coklat cake. Lepas tu makan crisp dan makan biskut. Raya katak betul baby dan abang hari tu. Nak tahu sebabnya??? Sebabnya bos ada kat rumah. So semua boleh. Kalau dengan aku, sorry ler. Hahahahaha.....

sedapnya makan ya....... tak ingat kesihatan langsung.... hahahahahaha.......

No comments: