Thursday 25 March 2010

Baby's first human figure

Tersebutlah kisah satu hari tu, baby asyiklah suruh aku duduk depan dia tengok dia melukis. Then sambil dia melukis, dia sebut, head, eyes, nose, mouth, ears, feet. Then dia cakap kat aku, that's your face. Punya lah terkejut aku dia dah pandai lukis muka dan kaki orang. Hahahahaha.... Sungguh aku tak sangka. Hahahaha.... Tak sia2 aku bagi dia conteng kertas, kain, alas tilam, dinding, lantai dan juga tangan serta kaki dia. Hahahahaha..... Tengok ajelah hasilnya ya.



gini gaya rupa aku.... hahahaha... ada eyes, mouth, feet tapi takde body... hahahaha... mcm2 tau2 aje body mummy dia out of shape... hahahahaha....

ni pulak rupa daddy dia.... hahahahaha.... siap panjang skali janggut dia lukis..... hahahahaha.....

nampak gaya nak kena beli lagi lah alat lukisan dia.... kasi abis melukis satu rumah... hahahahaha......

No comments: