Tuesday 23 March 2010

Kerja keras....

Dah lama (ada dekat tiga tahun lebih) meja kat rumah tak dipenuhi dengan assignment student. Kalau kat Malaysia, itu adalah permandangan biasa bagi aku kat rumah. Biasalah bos, kerja pejabat dia bawa balik rumah. Kadang tu, aku pun sambil2, baca juga student dia punya assignment. Tapi sejak dua menjak ni, situasi meja kat rumah penuh dengan assignment student kembali semula. Hahahahaha.... Kali ni bukan assignment student tempatan. Assignment student obesea pulak. Bos ambik upah menanda assignment student kat sekolah dia. Hahahaha..... Bos cakap kat aku, lain sungguh cara dia orang buat assignment kat sini. Dan hasil yang student bagi pun lain. Aku setakat menjeling aje le. Hahahaha.... Bos siap cakap, rindu pula dia nak kembali mengajar dan marking assignment student. Lain macam aje aku dengar. Rindu nak jumpa student??? Hahahahaha.... Kalau aku rindu nak balik kampung nak makan banyak2. Ni rindu nak jumpa student dan nak mengaajar semula. Pelik2. Hahahaha..... Tengok aje lah meja rumah yang penuh dengan assignment student omputih. Hahaha....

benda2 ni boleh dikeluarkan diwaktu abang dan baby tidur aje... kalau time dia orang tengah berjaga, mau huru hara jadinya..... silap hari bulan, ada yang baby bagi markah.... bukan bos... hahahaha.....

2 comments:

Jelly said...

sapa lg yg boleh boss nak rindu kat msia ni... tiada yg bermakna lagik pada kita org kat sini kecuali tinggal Abah & Keluarga sendiri (suami & anak2) je... sedihnya....

a.n.d.a.k said...

ala sedihnya.... jangan ler cakap mcm tu....