Monday 1 March 2010

Molly @ Ocean Terminal

Hari Ahad baru ni, lepas aje breakfast, bos ajak gi Ocean Terminal. Aku apa lagi, pantang diajak, mesti menurut perintah. Nak2 gi tempat2 shopping mcm ni. Hahahahahaha.......



ocean terminal.... jauh juga dari rumah aku tempat ni..... ada dalam 15-20 minit drive.... sekali-sekala aje gi tempat ni..... last pergi waktu buat bear abang dan baby..... nanti aku buat entri pasal bear ni... hehehehehe......




aku dok pikirkan nak ajak gi shopping, tapi rupa2nya nak bawa abang dan baby main.... hahahahaha..... hampa harapan akak.... hahahahaha.... naik aje lif, terus menuju ke tempat ni..... bukan main panjang beratur nak masuk.... walhal kami sampai dalam kul 10 lebih pagi gitu.....




sempat tunggu bos beratur, abang dan baby tertarik dengan rides yang ada kat luar tempat main ni..... nama tempat main ni, Molly...... so, apa lagi... kalau dah ada rides, tak kan abang dan baby tak nak ride kan rides ni... hahahahahaha.....




ada dalam 20 minit beratur, akhirnya dapat juga masuk.... hahahaha.... so, bila dah masuk.... abang dan baby membawa haluan masing2.... tempat pun kecik, kami pun tak dapat tempat nak duduk... sebab ramai sangat orang..... so, aku tengok kan baby, bos pulak tengok kan abang.....




disebabkan aku lah mamarazi (kamera kat tangan i), hanya gambar baby aje lah yang ada.... gambar abang memanjat, bergayut semua takde ye... hahahahha.... Molly ni kecik lah hai tempatnya..... tak besar mana pun kalau nak bandingkan dengan Time Twister..... Tapi oklah, sekadar nak gembirakan baby dan abang.... puas juga dia orang main.... hehehehe.....





yang best Molly ni ialah view dari sini..... berlatar belakangkan brittiania royal yatch...... ada restaurant dan yatch ni bekas royal punya dan sekarang jadi museum..... ramai jugalah yang melawat yatch ni.... bos ajak aku masuk, tapi aku malas..... kalau setakat nak pusing2 dalam tu, tak yah... hahahahaha.... tapi kalau nak ajak i shopping baju ke, beg ke, i ok aje... hahahahaha.....

No comments: