Sunday 21 March 2010

Spring... Here I Come....

Dua hari berturut2 bos dan aku bawa abang dan baby keluar. Cuaca sangatlah menarik. Panas tak sangat, sejuk pun tak sejuk sangat. Cuma kalau angin kuat sangat baru sejuk. Dua2 hari kami bawa abang dan baby main kat meadow. Sambil melayan budak berdua tu main, aku tertarik sangat bila ternampak bunga2 yang dah nak tumbuh. Macam2 warna ada. Aku pun cakap dengan bos, jaga anak. Aku nak ambik gambar jap. Hahahaha.... Sampai aje aku kat tempat ni, rupanya ada sorang photographer tengah buat duit kat sini. Dia dok ambik kan gambar sesiapa yang nak bergambar. Siap boleh cuci lagi kat kedai dia. Rupanya kedai dia sebelah aje dengan tempat ni. Betapa bijaknya dia menggunakan keindahan alam untuk mencari rezeki. Bijak2.... Hehehehe... Tengok ajelah gambar yang aku rakam ni.




nanti bila dah tumbuh tinggi lagi aku nak bawa abang dan baby ler ke sini.... boleh bergambar ala2 cerita hindustan.... kuch kuch ho ta hai... hahahahaha.....

No comments: