Tuesday 23 March 2010

Hadiah misteri

Dah nak masuk 4 bulan aku berblogging. Aku tengok dah nak masuk 4000 orang pembaca blog ni. Terkejut kejap aku. So secara puratanya 1000 orang membaca dalam sebulan. Aku tertanya2, siapalah gerangan si pembaca ni semua. Yang pasti family dan kawan2 rapat ler. Sebab dengan mereka aje ler yang aku war2kan pasal blog ni.
Oleh yang demikian (ayat macam buat karangan lah pulak aku ni... hahahahaha....), dalam menghargai para pembaca, aku nak bagi hadiah misteri kepada pembaca yang ke 3737. Kat bahagian kanan blog ni ada hit counter. Sila print screen dan letak as attachment (dalam format jpeg), jika anda pembaca bertuah yang ke 3737. Emailkan ke address ini: haninjo02@yahoo.com. Hadiah misteri akan menanti anda.
Kenapa pembaca yang ke 3737? Nak tahu kenapa??? Hahahaha.... Suka akak ler, kan ni blog akak.... Akak nak yang ke berapa pun, suka akak ler... Ko pun nak jadi macam si penasihat A juga ke? Hahahahha.... Gurau aje ye..... Jangan ambik hati... Aku ni simple aje orang nya... Tak nak pening2 kepala... Hahahaha...
So, ingat ya, kalau anda pembaca yang ke 3737, print screen, email kat akak. Then tunggu hadiah misteri tiba di peti surat anda. Hehehhe....

No comments: