Sunday 7 March 2010

Makan luar

Di suatu tengahari di hujung minggu, tiba2 bos ajak aku dengan abang dan baby keluar. Katanya nak ajak gi muzium. Aku seperti biasalah, pantang di ajak jalan, ikut aje perintah bos. Hahahaha.... Nanti aku buat entri gi muzium tu ye. Tapi sebelum tu bagi aku buat entri pasal makan luar. Masa kat dalam muzium, bos cakap lepas ni kita gi makan. Dalam hati aku, penat aje aku masak kat rumah. Kalau tahu tadi tak yah masak. Aku pun ikut kan aje lah. Rupa2nya bos nak ajak gi makan kebab kat restoran yang sangat murah harganya. Bos cakap dia pun baru tahu pasal restoran tu. Ok, tengok ajelah ye gambar yang sempat di rakam.


seperti biasa gambar aku posing dulu ye.....


then abang pula yang memang sedia cerewet bab2 makan ni......


antara menunya ialah dari kebab, burger sampailah fish and chip..... baklava pun ada..... kami dapat free baklava..... agaknya first time datang, dia orang nak ambik hati kot supaya datang lagi... hahahaha......


aku makan persian lamb kebab with nan..... sedap juga.....


bos makan shawarma chicken with pita.... macam rasa rendang lah pula ayam nya... hahahaha....
baby makan chips dan roti nan aku.... abang seperti biasa, makan chips aje...... best juga tempat ni sebab layanan baik..... tak pasti dia selalu layan baik ke atau sebab first time datang... hahahaha.... makanan pun ok, terutama dapat free baklava...... tempat pun sangat bersih dan yang paling utama halal.....

No comments: