Wednesday 3 March 2010

Oh sakitnya hati ini.....

Benda ni dah lama aku dok hadapi. Sampai berulat dan bernanah sakit hati aku ni. Tapi apakan daya, aku pendam aje. Alhamdulillah sepanjang dah nak dekat 3 tahun setengah aku duduk kat rumah ni, takde satu apa pun yang buat aku pening dan sakit hati kecuali lah satu perkara ni. Tengok ajelah gambar yang aku rakam ni kalau nak tahu apa sebab aku sakit hati. Huhuhuhuhu......



nama aje duduk negara maju...... maju sangat lah kalau mentaliti orang dia tak maju..... tak semua yang kat negara maju ni boleh dipuji dan diikuti.... banyak sebenarnya yang tak betul..... salah satu yang aku experience sendiri ialah, sikap menjaga kebersihan....... hari2 dok biarkan sampah depan pintu..... geram sungguh aku...... penuh dah poster bagitau pasal jaga kebersihan, sampah jangan ditinggalkan di corridor.... tapi tak reti baca agaknya.... geram sungguh lah...... rasa macam nak panggil Karam Singh Walia datang... hahahahaha..... boleh masuk rancangan Aduan Rakyat ni.............. hahahahahaha..........


No comments: