Sunday 7 March 2010

Open Day Sekolah Abang

Hari Jummat lepas sekolah abang ada buat open day. Semua ibubapa dan penjaga diizinkan datang sekolah dan lihat hasil kerja anak2. Kebetulan bos tak dapat datang, so aku dan baby ler yang pergi. Open day ni hanya sejam sahaja. So, penuhlah ibubapa semua. Termasuklah anak2 yang sekolah dan yang tak sekolah seperti baby. Ok, kita tengok beberapa keping gambar yang sempat aku rakam.

sampai aje sekolah, baby tidur dalam stroller. aku biarkan aje kat bawah sebab ada student darjah 7 jaga. then aku turun kejap2 tengok, dan tiba2 budak yang jaga tu muka macam takut2. aku pun datang ler tanya dia kenapa. rupanya budak tu kata baby dah bangun. hahahahahaha......... aku pun cakap terima kasih sebab tengok2 kan baby. hahahahaha.....


sampai aje kat kelas abang, aku pun sembang kejap dengan cikgu dia then cikgu dia suruh abang tunjukkan kat aku apa yang dia buat kat sekolah dan hasil kerja dia. confident aje abang dok terangkan kat aku. sambil tu adalah kawan dia dtg skali ikut sebab mak pak dia orang tak sampai lagi. sampai aje mak pak dia orang, abang terus sound kawan dia, there's your dad! hahahahaha.... temper aje abang orang lain menyibuk dengan mak dia... hahahahaha......


baby pun ambil lah kesempatan sekali kan.... hahahahaha..... semua benda dia nak cuba... hahahahaha.... macam sekolah dia pulak.... hahahha....

aku ada buat entri pasal bendera ni dulu.... ada lagi tergantung kat kelas abang... hahahahaha.....

aku ada juga buat entri pasal barney bear ni.... juga dipamerkan hasil kerja abang.... hehehehe....
banyak lagi hasil kerja abang..... syukurlah, bangga pun ada aku..... cuma, banyak kali dah aku kena sound dengan bos pasal menulis kat blog ni.... dia kata tak kan 100% kehidupan keluarga nak diberitahu satu dunia.... hahahahaha.... so, kena lah simpan sikit.... biasalah bos dah cakap macam tu, kenalah assistant bos dengar dan menurut perintah.... hahahahah........

No comments: