Tuesday 16 March 2010

Rajinnya Abang

Dah dekat seminggu lebih abang tak ke sekolah. Kesian dia. Asyiklah tanya bila boleh ke sekolah semula. Dia siap cakap rindu dengan kawan2 dia kat sekolah. Minta2lah minggu depan dia dah boleh ke sekolah. Aku tengok bintik2 merah dia dah mula surut dan baik. Gatal pun dah tak lagi. Cuma nak biar betul2 baik. Takut pula nanti hantar ke sekolah, cikgu suruh balik. Hehehehe.....
Bila abang duduk rumah, aku pun kurang sikit kerja (kadang2 aje). Tengoklah, apa yang aku nak buat, dia sibuk nak tolong. Semalam habis satu rumah dia tolong aku hoover. Rajin sungguh anak mummy ni. Tengok ajelah aku jadi supervisor (sambil tangkap gambar) tengok abang hoover satu rumah. Baby seperti biasa, bunyi hoover terus lari masuk bilik. Hahahaha....



nanti mummy suruh daddy upah ye... hahahaha......

No comments: