Tuesday 23 March 2010

Lain cari, lain yang dapat (siri 1)

Cerita dah basi ni. Tapi takpelah ye. Buat modal entri. Hahahaha.... Hari ahad lepas yang sebenarnya aku malas nak keluar, tapi terpaksa keluar juga adalah kerana aku nak cari barang. Barang penting, tu yang terpaksa keluar. Kalau barang tak penting, malas aku nak keluar. Hahahaha.... Tapi lain yang di cari, lain pula yang dapat. Seperti biasa kalau berjalan dengan budak2 ni, tak sah kalau tak kena minta toys. Aku ke TKMaxx, masuk aje sana, baby dan abang terus ajak bos ke tingkat atas. Aku agak ni mesti nak minta toys. Betul tekaan aku, bila dua2 turun tunjuk toys pilihan masing2. Kalau naik dengan aku sure tak dapat. Tapi disebabkan aku nak cari barang kat tingkat bawah, so naik ler dia berdua dengan bos. Kalau dengan bos, ok aje. Hahahaha... Nasib baik anak2 dia tak minta satu TKMaxx. Agaknya kalau minta, ok aje ke??? Hahahahaha.......
Jom kita tengok apa pilihan baby kali ini.



inilah pilihan hati baby... iron kitty cat.... sampai aje dalam kete suruh buka... sampai aje rumah terus dia ambik baju kat ampaian, terus dia iron... basah2 baju tu dia iron juga.... sungguhlah menguji tahap kesabaran akak... hahahaha...
perasan tak pipi kiri baby lebam akibat insiden jatuh di meadow hari sabtu sebelumnya... hhuhuhuhu.... kesian anak mummy....

No comments: